Servisní případ
Pojmem „Servisní případ“ se rozumí všechny nahlášené požadavky jak zvenčí (od klientů nebo externích spolupracovníků) tak i zevnitř organizace.
Modulární systém BeeSys se orientuje na řízení vztahů se zákazníky jak po obchodní stránce, tak i po stránce technické. Od řízení procesů přes evidenci až po případné hlídání a upozorňování na další fáze stavů v pracovním postupu.
Propojení servisního systému a CRM funkcí zjednodušuje i společné využívání evidence klientů, kontaktních osob a třeba i evidence a správy dokumentů a dokladů.
Ve většině společností či organizací existuje oddělení, které poskytuje servisní služby a vyřizuje zadané požadavky. Nejčastěji tato oddělení bývají ukryta pod názvy jako BackOffice, Customer Care, Help Desk či IT, ale v obecném pojetí to může být libovolná technická či obchodní podpora, právní nebo ekonomické oddělení apod.
Požadavky přitom mohou přicházet jak zevnitř organizace, tak zvenčí. I když každá společnost nebo organizace má své specifické potřeby, z praxe víme, že nástroje a procesy umožňující efektivní řešení a sledování servisních požadavků jsou naopak poměrně unifikované.
Pojmem „Servisní případ“ se rozumí všechny nahlášené požadavky jak zvenčí (od klientů nebo externích spolupracovníků) tak i zevnitř organizace.
Téměř každá společnost jakékoliv velikosti potřebuje evidovat, třídit a zpracovávat údaje o zákaznících, především jejich kontakty, probíhající obchodní procesy a dosahované obchodní cíle.
Cílem CRM části systému BeeSys je především zlepšit cílení služeb, lépe porozumět zákazníkům a identifikovat jejich konkrétní potřeby. To umožňuje budovat dlouhodobě prospěšné vztahy se zákazníky a tím vytěžit z jednoho zákazníka větší zisk. Protože stávající zákazníci jsou pro firmu nejhodnotnější, vyplatí se pomocí CRM systému zajistit si jejich věrnost a důkladně o ně pečovat.
CRM je zkratka z anglického Customer Relationship Management a označují se tak systémy pro řízení vztahů se zákazníky.
Máte-li nějaké dotazy nebo chtěly byste si nechat předvést systém BeeSys, zanechte na sebe kontakt vyplněním kontaktního formuláře.
Co nejdříve Vás budeme kontaktovat.
Systém BeeSys vyvíjí a provozuje společnost
SANDL.cz s.r.o.
IČ: 04585640
DIČ: CZ04585640